Brand Equity Metody badania siły marek - Dariusz Kubuj | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-2325-0
EAN: 9788301223250
Liczba stron: 420
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 119,00 zł

94,40 zł

99,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

119,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-08
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

99,30 zł

104,80 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

128,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne.
Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie.
W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.
Książka odwołuje się do bardzo zaawansowanej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia). Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Nawet osoba dobrze znająca się na opisywanym zagadnieniu może się wiele nowego dowiedzieć. Autor odnosi się bardzo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), często stosowanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi”), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone. Prof. dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien koniecznie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem, a także wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas. Marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, że zagadnienia naukowe powinny być przedstawiane tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia marki. Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on.
prof. dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Feblik - Małgorzata Musierowicz | mała okładka
-31 %

Feblik

Małgorzata Musierowicz

7.2 / 10 (1906 ocen)

23,46 zł 23,46 zł - najniższa cena 34,00 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

29,23 zł 25,79 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

Inne życie
 - Jodie Chapman | mała okładka
-43 %

Inne życie

Jodie Chapman

7.5 / 10 (225 ocen)

28,49 zł 31,53 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

29,49 zł 29,49 zł - najniższa cena 38,85 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

63,80 zł 63,80 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

86,43 zł 86,43 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

11,18 zł 9,48 zł - najniższa cena 15,99 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Teoria chaosu dla odważnych - Michał Tempczyk | mała okładka

Teoria chaosu dla odważnych

Michał Tempczyk

6.4 / 10 (7 ocen)

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

Paradoksy prawdopodobieństwa - Krystyna Simons | mała okładka
-16 %

Paradoksy prawdopodobieństwa

Krystyna Simons

3.0 / 10 (1 ocena)

53,74 zł 53,74 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

33,48 zł 27,90 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 69,00 zł (-16%) - najniższa cena 69,00 zł (-16%) - cena detaliczna

22,95 zł 19,12 zł - najniższa cena 28,00 zł - cena detaliczna

18,43 zł 18,43 zł - najniższa cena 27,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem