This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management Diana Dryglas
Oprawa miękka |
Pierwsze wydanie: 2018-11-20 |
ISBN: 978-83-012-0052-7 |
EAN: 9788301200527 |
Liczba stron: 256 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 79,00 zł |
66,32 zł
66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
79,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem