Marketing Mody Strategia i promocja - Harriet Posner | okładka
Arkady

Marketing Mody Strategia i promocja Harriet Posner

Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2019-01-28

ISBN: 978-83-213-5064-6

EAN: 9788321350646

Tytuł oryginalny: Marketing Fashion

Liczba stron: 240

Format: 190x255mm

Cena katalogowa: 69,00 zł

Tłumaczenie: Anna Cichowicz

69,00 zł 47,82 zł

Oszczędzasz 21,18 zł
-31 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-23

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

115,90 zł 74,76 zł

oszczędzasz: 41,14 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 71,76 zł

oszczędzasz: 37,14 zł
-34 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 71,76 zł

oszczędzasz: 37,14 zł
-34 %
Do koszyka
+
=

78,99 zł 54,81 zł

oszczędzasz: 24,18 zł
-30 %
Do koszyka

Opis

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.