Marketing - Philip Kotler | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2012-09-25

ISBN: 978-83-751-0616-9
EAN: 9788375106169
Tytuł oryginalny: Marketing Management 14th Edition
Liczba stron: 848
Wydawnictwo: Rebis
Format: 220x280mm
Cena detaliczna: 129,00 zł
Tłumaczenie: Klaudia Stefaniak, Jacek Środa

129,00 zł

Produkt niedostępny

129,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.
    Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
 Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

W dół - Tim Johnston | mała okładka
-28 %

W dół

Tim Johnston

6.3 / 10 (670 ocen)

27,11 zł 22,60 zł - najniższa cena 37,91 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Mój cień jest różowy - Stuart Scott | mała okładka
-55 %

Mój cień jest różowy

Stuart Scott

8.4 / 10 (76 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Sanditon (wydanie serialowe)
 - Kate Riordan | mała okładka
-31 %

Sanditon (wydanie serialowe)

Kate Riordan

5.8 / 10 (43 ocen)

28,98 zł 28,98 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Większy kawałek nieba -  | mała okładka
-31 %

Większy kawałek nieba

Krystyna Mirek

7.5 / 10 (725 ocen)

27,59 zł 27,59 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

52,99 zł 52,99 zł - najniższa cena 93,30 zł - cena detaliczna

36,11 zł 35,98 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Świat i Kościół w kryzysie
 - Grzegorz Górny Paweł Lisicki Krystian Kratiuk  | mała okładka
-31 %

Świat i Kościół w kryzysie

Grzegorz Górny Paweł Lisicki Krystian Kratiuk

37,89 zł 37,89 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler | mała okładka
-25 %

Marketing Wprowadzenie

Gary Armstrong, Philip Kotler

96,76 zł 129,00 zł (-24%) - najniższa cena 129,00 zł (-24%) - cena detaliczna

Marketing 5.0 Technologie Next Tech - Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan | mała okładka
-19 %

Marketing 5.0 Technologie Next Tech

Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan

7.3 / 10 (26 ocen)

40,46 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Giuseppe Stigliano, Philip Kotler | mała okładka
-34 %

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Giuseppe Stigliano, Philip Kotler

7.0 / 10 (1 ocena)

36,43 zł 36,43 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem