Marketing polityczny Studium porównawcze - Marek Mazur | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Marketing polityczny Studium porównawcze Marek Mazur

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-4737-2
EAN: 9788301147372
Liczba stron: 358
Format: 170x240mm
Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 40,78 zł

Oszczędzasz 8,22 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2021-07-27
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

49,59 zł 41,17 zł

oszczędzasz: 8,42 zł
-16 %
Do koszyka

Opis

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.