Marketing polityczny Studium porównawcze - Marek Mazur | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Marketing polityczny Studium porównawcze Marek Mazur

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-4737-2
EAN: 9788301147372
Liczba stron: 358
Format: 170x240mm
Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 40,78 zł

Oszczędzasz 8,22 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2020-03-03


Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!

KsiążkoWyp!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

98,99 zł 68,27 zł

oszczędzasz: 30,72 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

68,99 zł 51,77 zł

oszczędzasz: 17,22 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

98,99 zł 68,27 zł

oszczędzasz: 30,72 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 70,72 zł

oszczędzasz: 28,18 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

101,90 zł 72,52 zł

oszczędzasz: 29,38 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

51,99 zł 43,77 zł

oszczędzasz: 8,22 zł
-15 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 70,72 zł

oszczędzasz: 28,18 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.