Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G. | okładka
Esteri

Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-656-2560-1
EAN: 9788365625601
Tytuł oryginalny: Marketing del gusto. Modelli di business
Liczba stron: 312
Format: 190x230mm
Cena katalogowa: 98,00 zł
Tłumaczenie: Grzegorz Niedźwiedź

98,00 zł 48,99 zł

Oszczędzasz 49,01 zł
-50 %
Zamówienie wyślemy 2020-04-08


Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

142,99 zł 73,73 zł

oszczędzasz: 69,26 zł
-48 %
Do koszyka
+
=

147,99 zł 76,48 zł

oszczędzasz: 71,51 zł
-48 %
Do koszyka
+
=

147,90 zł 78,93 zł

oszczędzasz: 68,97 zł
-46 %
Do koszyka
+
=

150,90 zł 80,73 zł

oszczędzasz: 70,17 zł
-46 %
Do koszyka
+
=

100,99 zł 51,98 zł

oszczędzasz: 49,01 zł
-48 %
Do koszyka
+
=

147,90 zł 78,93 zł

oszczędzasz: 68,97 zł
-46 %
Do koszyka

Opis

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.