Marketing w turystyce i rekreacji -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-7307-4
EAN: 9788301173074
Liczba stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

79,00 zł

Produkt niedostępny

79,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:
· podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,
· rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,
· zachowania klientów na tym rynku,
· elementy marketingu-mix (5P),
· marketing terytorialny w turystyce,
· markowy produkt turystyczny,
· nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,
· marketing relacji w turystyce i rekreacji,
· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.

Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.

Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

9788324011612

Wyspa klucz - Małgorzata Szejnert  | mała okładka
-32 %

Wyspa klucz

Małgorzata Szejnert

7.4 / 10 (405 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788362199754

Feblik - Małgorzata Musierowicz | mała okładka
-31 %

Feblik

Małgorzata Musierowicz

7.2 / 10 (1906 ocen)

23,46 zł 23,46 zł - najniższa cena 34,00 zł - cena detaliczna

9788324053810

20,33 zł 20,33 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

9788381394284

25,46 zł 25,46 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

5901752783119

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788396466754

Pomniejsi wędrowcy -  | mała okładka
-39 %

Pomniejsi wędrowcy

Eimear McBride

7.3 / 10 (79 ocen)

27,31 zł 27,31 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788367357494

Twoimi oczami
 - Maja Drożdż | mała okładka
-43 %

Twoimi oczami

Maja Drożdż

8.3 / 10 (121 ocen)

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788380328846

Zabić wszystkich
 - Ryan Green | mała okładka
-39 %

Zabić wszystkich

Ryan Green

6.5 / 10 (114 ocen)

26,15 zł 26,15 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

9788327106476

ZWIERZAKI są super!
 - Matt Robertson | mała okładka
-43 %

ZWIERZAKI są super!

Matt Robertson

9.0 / 10 (3 oceny)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324097838

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem