Marketing w turystyce i rekreacji -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-7307-4
EAN: 9788301173074
Liczba stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

66,32 zł

66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-07-15
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:
· podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,
· rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,
· zachowania klientów na tym rynku,
· elementy marketingu-mix (5P),
· marketing terytorialny w turystyce,
· markowy produkt turystyczny,
· nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,
· marketing relacji w turystyce i rekreacji,
· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.

Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.

Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

34,93 zł 34,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Biała Skała - Hugh Thomson | mała okładka
-43 %

Biała Skała

Hugh Thomson

6.8 / 10 (82 ocen)

22,90 zł 22,90 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

20,93 zł 20,93 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

28,92 zł 28,92 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

34,99 zł 34,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Najpiękniejsze ferraty. Dachstein
 - Pola Kryża, Dariusz Woźniczka  | mała okładka
-34 %

Najpiękniejsze ferraty. Dachstein

Pola Kryża, Dariusz Woźniczka

59,10 zł 52,10 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

Doktor Love
 - Leisa Rayven | mała okładka
-37 %

Doktor Love

Leisa Rayven

6.5 / 10 (123 ocen)

34,67 zł 34,22 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Nowe trendy w dietetyce
 - Opracowanie zbiorowe | mała okładka

Nowe trendy w dietetyce

Opracowanie zbiorowe

25,16 zł 22,85 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

31,50 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-33 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

69,37 zł 87,31 zł (-20%) - najniższa cena 104,00 zł (-33%) - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-20 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

55,65 zł 48,70 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 39,30 zł (-20%) - najniższa cena 39,30 zł (-20%) - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

29,64 zł 39,46 zł (-24%) - najniższa cena 52,00 zł (-42%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem