Wbrew pozornej sprzeczności terminologicznej, jutro, a może już dziś znajdzie się miejsce dla etnologii samotności - kończy swój pasjonujący esej na temat książki Marc Augé, światowej sławy francuski etnolog i antropolog kulturowy, wieloletni dyrektor paryskiej École des Hautes Études en Sciences Sociales - wprowadzając nas w arkana projektu antropologii hipernowoczesności. Tytułowe Nie-miejsca to przestrzenie anonimowe, które jednak każdego dnia zapełniają się ludźmi, jak dworce kolejowe, lotniska, stacje metra, supermarkety, pokoje hotelowe na całym świecie czy środki transportu publicznego. Dostęp do nich zapewniają bilety, paszporty, dowody osobiste. I jakkolwiek pojawiamy się w nich codziennie, otoczeni przez podobnych do nas innych, przestrzenie te nie tworzą ani tożsamości, ani relacji, lecz jedynie podobieństwo i samotność.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nie-miejsca wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności Marc Auge
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-6660-1 |
EAN: 9788301166601 |
Liczba stron: 88 |
Format: 145x205mm |
Cena detaliczna: 29,90 zł |
29,90 zł
Produkt niedostępny
29,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem