POST CORONA Biznes w czasach pandemii. Od kryzysu do szans - Scott Galloway | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-823-1070-2
EAN: 9788382310702
Tytuł oryginalny: Post Corona: From Crisis to Opportunity
Liczba stron: 296
Format: 14.0x22.0cm
Cena detaliczna: 59,90 zł

48,56 zł

34,30 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

53,46 zł

39,20 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy – takie jak sprzedawca sprzętu do ćwiczeń w domu Peloton, dostawca oprogramowania do wideokonferencji Zoom czy Amazon – z dnia na dzień zostały zasypane lawiną zamówień. Nad innymi – restauracjami, biurami podróży, hotelami czy organizatorami rozrywki na żywo – wisi widmo bankructwa.Dla niektórych firm, takich jak Facebook, Google, Apple, Spotify, Netflix, Tesla, Uber czy innych technologicznych gigantów, czas zamętu będzie okresem rozkwitu. W innych branżach, choćby w szkolnictwie i wyższej edukacji czy opiece zdrowotnej, bez kontaktu osobistego trudno będzie dostarczyć realną wartość swoim odbiorcom. Galloway oferuje w równym stopniu ostrzeżenia i nadzieje. Przy dużym współudziale Amazona, Apple’a, Google’a i Facebooka.Na szczęście Galloway nie tylko straszy. Stara się znaleźć w swych rozważaniach równowagę pomiędzy sceptycyzmem i nadzieją.To, co miało się wydarzyć w ciągu dziesięciu lat, nastąpiło zaledwie w ciągu kilku miesięcy, a Galloway, w swoim klasycznym stylu, pędzi w poprzek tych trendów, łącząc kropki, które dla innych są niewidoczne. I możesz się z nim nie zgadzać, ale ta książka zmusi cię do myślenia.To paradoks: pandemia COVID-19, która sparaliżowała dużą część światowej gospodarki, jednocześnie zdynamizowała zmiany. Zapoczątkowała nowe trendy, inne zawróciła, ale przede wszystkim – jak twierdzi Scott Galloway – wzmocniła dotychczasowe. Jego książka to w zamyśle przewodnik po postpandemicznej rzeczywistości. Ale nawet gdyby niektóre jego prognozy okazały się chybione, warto zapoznać się z diagnozą, z której wyrastają. Zamknięci w domach możemy sobie bowiem nie zdawać sprawy z tego, jak bardzo świat przyspieszył. Z prof. Gallowayem można się zgadzać lub nie, ale jego publikacje nie bez powodu wywołują szerokie dyskusje. Tak też jest w przypadku Post Corony; podobnie jak wcześniejsza Wielka Czwórka, tak i najnowsza książka Scotta Gallowaya zmusza do refleksji – nad biznesem, gospodarką, wreszcie nad naszymi własnymi nawykami. To ciekawy wstęp do tego, by kompleksowo zrozumieć, jak daleko idące skutki będzie miała pandemia koronawirusa. Michał Wąsowski, dziennikarz Business Insider Polska SARS jest zły, ale nie jest wieczny. Scott Galloway ma pomysł, co zrobić, by i tym razem sprawdziło się porzekadło, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Potraktujcie tę książkę jako dobre otwarcie debaty, która powinna już trwać. Teraz się decyduje, jak będziemy żyli, gdy szok tej pandemii minie. Jacek Żakowski, dziennikarz „Polityki”, kierownik Katedry Dziennikarstwa w Collegium Civitas Tę książkę czyta się szybko i płynnie, a zawartym w niej argumentom trudno się oprzeć. To niesamowicie przejrzysta analiza bieżących wydarzeń i ich potencjalnych konsekwencji dla przyszłości. SCOTT GALLOWAY wykłada marketing na Stern School of Business przy NUY, prowadzi też aktywną działalność przedsiębiorczą. W 2012 roku został zaliczony przez Poets & Quants do grona najlepszych światowych profesorów biznesu. Założył dziewięć firm, w tym Prophet, Red Envelope oraz L2. Jest autorem bestsellerów Wielka czwórka oraz The Algebra of Happiness. Zasiadał w radach dyrektorów The New York Times Company, Urban Outfitters oraz Haas School of Business przy UC Berkeley. Dociera do milionów odbiorców za pośrednictwem podcastów Prof G i Pivot, bloga No Mercy/No Malice oraz kanału Prof G w serwisie YouTube. W 2002 roku „Adweek” uznał Pivota za najlepszy podcast biznesowy roku. W 2019 roku Galloway założył internetową platformę edukacyjną Section4, za pośrednictwem której przekazuje praktykom wiedzę na temat strategii biznesowej (section4.com).

Inni klienci sprawdzali również

Grunwald 1410 - Wróbel Jan | mała okładka
-32 %

Grunwald 1410

Jan Wróbel

7.2 / 10 (29 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Odnaleźć Ashley
 - Steel Danielle | mała okładka
-55 %

Odnaleźć Ashley

Danielle Steel

6.0 / 10 (34 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Saga wołyńska Wojna - Joanna Jax | mała okładka
-43 %

Saga wołyńska Wojna

Joanna Jax

8.0 / 10 (521 ocen)

25,70 zł 22,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,16 zł 25,73 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

Cudowne lata - Valerie Perrin | mała okładka
-28 %

Cudowne lata

Valerie Perrin

7.7 / 10 (887 ocen)

39,71 zł 39,71 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Zagrożona - J.L. Drake | mała okładka
-38 %

Zagrożona

J.L. Drake

7.1 / 10 (140 ocen)

26,12 zł 26,12 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

28,69 zł 28,98 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

27,77 zł 27,77 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem