Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.
Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu Cygler Joanna, Napiórkowska Anna, Napiórkowski To, Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-011-9051-4 |
EAN: 9788301190514 |
Liczba stron: 242 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 64,00 zł |
64,00 zł
Produkt niedostępny
64,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem