Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu - Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski To | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski To

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-011-9051-4
EAN: 9788301190514
Liczba stron: 242
Format: 165x240mm
Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 40,78 zł

Oszczędzasz 8,22 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2020-03-31


Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

98,99 zł 68,27 zł

oszczędzasz: 30,72 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 70,72 zł

oszczędzasz: 28,18 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

101,90 zł 72,52 zł

oszczędzasz: 29,38 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

51,99 zł 43,77 zł

oszczędzasz: 8,22 zł
-15 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 70,72 zł

oszczędzasz: 28,18 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.

Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.