Reporter w przebraniu - Kuciel Maciej | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-233-4118-5
EAN: 9788323341185
Liczba stron: 200
Format: 160x230mm
Cena detaliczna: 39,90 zł

39,90 zł

Produkt niedostępny

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W książce zatytułowanej Reporter w przebraniu dwoje doświadczonych dziennikarzy (z których jedno jest jednocześnie medioznawczynią, analizującą media z pozycji akademickich) zajmuje się problematyką tak zwanego dziennikarstwa wcieleniowego (przykrywkowego, undercover journalism – w polszczyźnie nie mamy dobrego, jednoznacznego terminu dla tego typu dziennikarskiej działalności). Problem jest więc analizowany przez badaczy kompetentnych i posiadających rozległą, praktyczną wiedzę o temacie – co się wyraźnie w tej publikacji uwidocznia.

W części praktycznej Autorzy w sposób niezwykle szczegółowy, opierając się na analizie dokumentacji, lecz także na osobistych rozmowach z dziennikarzami, starają się odtworzyć najgłośniejsze przypadki (w większości telewizyjnego) undercover journalism w Polsce po urynkowieniu mediów. Ta część książki została napisana jasno, dynamicznie i jest bardzo atrakcyjna czytelniczo. Całość stanowi nie tylko interesującą zachętę do badań i analiz dziennikarstwa wcieleniowego, lecz także może służyć jako materiał dydaktyczny dla studentów i adeptów profesji dziennikarskiej.
Z recenzji dr hab. Małgorzaty Lisowskiej-Magdziarz

Monika Wawer – dziennikarka, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ. W latach 1992–2009 pracowała w Radiu Kraków i telewizji TVN jako dziennikarka. Specjalizuje się w gatunkach i formatach telewizyjnych. Ostatnio coraz więcej uwagi poświęca nowym formom dziennikarstwa, jak robot journalism, data journalism, user-generated content.

Maciej Kuciel – z wykształcenia jest inżynierem o specjalności fizyka medyczna i dozymetria; dziennikarz, od 12 lat związany z telewizją TVN i jej programami interwencyjnymi oraz śledczymi Uwaga! i Superwizjer. Współpracował z krakowskim dodatkiem „Gazety Wyborczej”, działem prawnym „Rzeczpospolitej” i Radiem Kraków. W 2009 roku wspólnie z Szymonem Jadczakiem nagrodzony Grand Press w kategorii news za reportaż Dobre, bo szwedzkie, w 2012 roku wspólnie z Danielem Liszkiewiczem nagrodzony przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich za cykl reportaży ujawniających przywiezienie do Polski z Ukrainy tysięcy ton rakotwórczych odpadów chemicznych.

Inni klienci sprawdzali również

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

32,99 zł 32,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Bestseller

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

31,07 zł 25,48 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
 - Norbert Oruba | mała okładka
-38 %

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Norbert Oruba

6.0 / 10 (2 oceny)

30,38 zł 29,42 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

43,55 zł 41,42 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

31,50 zł 29,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem