Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Anna Giza-Poleszczuk | okładka
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu Anna Giza-Poleszczuk

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-235-2533-2
EAN: 9788323525332
Liczba stron: 332
Format: 160x235mm
Cena katalogowa: 39,00 zł

39,00 zł 32,63 zł

Oszczędzasz 6,37 zł
-16 %
Zamówienie wyślemy 2020-07-09

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

88,99 zł 60,12 zł

oszczędzasz: 28,87 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

88,99 zł 60,12 zł

oszczędzasz: 28,87 zł
-32 %
Do koszyka

Opis

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie – w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego – potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.