Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie - Dariusz Doliński, Bogusława Błoch  | okładka
Znak

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie Dariusz Doliński, Bogusława Błoch

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2006-10-03

ISBN: 83-240-0730-X
EAN: 9788324007301
Opracowanie graficzne: Witold Siemaszkiewicz
Liczba stron: 200
Wydawnictwo: Znak
Format: 145 x 205 mm
Cena katalogowa: 29,00 zł

29,00 zł 20,30 zł

Produkt niedostępny

Opis

Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji?  O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch. Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.