Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch. Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.


Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie Dariusz Doliński, Bogusława Błoch
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
Pierwsze wydanie: 2006-10-03 |
ISBN: 83-240-0730-X |
EAN: 9788324007301 |
Opracowanie graficzne: Witold Siemaszkiewicz |
Liczba stron: 200 |
Wydawnictwo: Znak |
Format: 145 x 205 mm |
Cena katalogowa: 29,00 zł |
29,00 zł 20,30 zł
Produkt niedostępny
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.