Zarządzanie innowacjami - Knosala Ryszard, Boratyńska-Sala Anna, Jurczyk-Bunkowska Magdalena | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2087-4
EAN: 9788320820874
Liczba stron: 376
Format: 162x237mm
Cena katalogowa: 64,90 zł

64,90 zł 46,61 zł

Oszczędzasz 18,29 zł
-28 %
Zamówienie wyślemy 2020-04-06


Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

114,89 zł 74,10 zł

oszczędzasz: 40,79 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

114,80 zł 76,55 zł

oszczędzasz: 38,25 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

117,80 zł 78,35 zł

oszczędzasz: 39,45 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

67,89 zł 49,60 zł

oszczędzasz: 18,29 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

114,80 zł 76,55 zł

oszczędzasz: 38,25 zł
-33 %
Do koszyka

Opis

We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące kreatywność, metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań, system zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.