PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym Michalik Małgorzata, Pilarczyk Bogna Książka

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
51,75 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: czwarte
Liczba stron: 288
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych. Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
EAN: 9788326434471
Autor: Michalik Małgorzata, Pilarczyk Bogna
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: czwarte
Liczba stron: 288
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2015
Podmiot odpowiedzialny: WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Zapowiedź
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość