CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski | okładka
Znak Horyzont

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-06-18

ISBN: 978-83-240-5452-7
EAN: 9788324054527
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Znak Horyzont
Format: 163x235mm
Cena katalogowa: 49,90 zł
Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak
Rok wydania: 2018
Zajrzyj do środka

49,90 zł 33,93 zł

Oszczędzasz 15,97 zł
-32 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

72,89 zł 52,93 zł

oszczędzasz: 19,96 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

50,49 zł 34,52 zł

oszczędzasz: 15,97 zł
-31 %
Do koszyka

Opis

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Zajrzyj do środka

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.