CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski | okładka
Znak Horyzont

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-06-18

ISBN: 978-83-240-5452-7
EAN: 9788324054527
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Znak Horyzont
Format: 163x235mm
Cena katalogowa: 49,90 zł
Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak
Rok wydania: 2018

49,90 zł 33,93 zł

Produkt niedostępny

Opis

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Zajrzyj do środka

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.