CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski | okładka
Znak Horyzont

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-06-18

ISBN: 978-83-240-5452-7

Liczba stron: 288

Wydawnictwo: Znak Horyzont

Format: 163x235mm

Cena katalogowa: 49,90 zł

Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak

Rok wydania: 2018

Zajrzyj do środka

49,90 zł 29,94 zł

Oszczędzasz 19,96 zł
-40 %
Wyślemy w ciągu 24h

Opis

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Polecane z kategorii biznes

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.