Jak działa Google - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg	 | okładka
Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2016-09-14

ISBN: 978-83-63944-90-2
EAN: 9788363944902
Tytuł oryginalny: How Google Works
Liczba stron: 500
Wydawnictwo: Insignis
Format: 140x209mm
Cena katalogowa: 39,99 zł
Rok wydania: 2016

39,99 zł

Produkt niedostępny

Opis

Akademicki startup, który przerodził się w globalną korporację.

To Google stworzył najlepszą wyszukiwarkę internetową i najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych. To Google sporządził cyfrowe mapy całego świata, a następnie obfotografował go. To Google dał milionom domorosłych wideoamatorów serwis YouTube, o Gmailu już nawet nie wspominając.

Google to przedsiębiorstwo, które zapewnia swoim pracownikom idealne warunki pracy, ale o pracę w nim jest niezwykle trudno – ponoć zatrudnia wyłącznie geniuszy! (Tak, to prawda).

W swojej pasjonującej książce Eric Schmidt i Jonathan Rosenberg opisują, co legło u podstaw sukcesu tej niezwykłej firmy – okazuje się bowiem, że nie był to wyłącznie geniusz założycieli – Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, ale – między innymi – specyficzne metody organizacji pracy oraz wyjątkowe podejście do zatrudniania pracowników i planowania zadań.

Czym różni się Google od innych firm? Na czym polega jego fenomen? Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny startup?

O tym i o wielu innych, niezwykle ciekawych aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera Jak działa Google napisanego przez osoby, które z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.

Kiedy Larry to powiedział, Jonathana w końcu oświeciło – inżynierowie Google’a nie wpisują się w tradycyjną definicję tego słowa. Owszem, są genialnymi programistami i projektantami systemów, ale oprócz dysponowania dogłębną wiedzą specjalistyczną wielu z nich również dobrze orientuje się w biznesie i ma spore pokłady kreatywności. Larry i Sergey, kierując się wzorcami nabytymi w środowisku akademickim, dali tym pracownikom nadzwyczajną swobodę i władzę. W rezultacie googlersami nie dało się zarządzać, wtłaczając ich w tradycyjną strukturę. Każdy plan, który mieli wypełniać, jednocześnie sprawiał, że czuli się stłamszeni. „Dlaczego chciałeś im zrobić coś takiego? – zapytał Larry Jonathana. – To by było głupie”.

Inni klienci sprawdzali również

59,90 zł

40,73 zł

44,90 zł

30,53 zł

39,90 zł

26,99 zł

39,99 zł

26,99 zł

Nowość
Dziennikarz, który wiedział za dużo. Dlaczego Jarosław Ziętara musiał zginąć? - Łukasz Cieśla, Jakub Stachowiak | mała okładka
-32 %

Dziennikarz, który wiedział za dużo. Dlaczego Jarosław Ziętara musiał zginąć?

Łukasz Cieśla, Jakub Stachowiak

8.5 / 10 (1 ocena)

54,99 zł

37,39 zł

Inne książki z tej kategorii

Pułapka. Dlaczego ekonomiczne myślenie blokuje innowacje i postęp? - Jacek Giedrojć | mała okładka
-32 %

Pułapka

Jacek Giedrojć

6.3 / 10 (4 oceny)

49,90 zł

33,93 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Czego nie wiesz o Google, a boisz się spytać?

2016-10-11
Google Inc. to jedna z najpopularniejszych, jak nie najpopularniejsza amerykańska firma, którą znają niemal wszyscy na całym świecie. A najważniejszym projektem tej firmy jest oczywiście wyszukiwarka „Google", z której korzystają praktycznie wszyscy ludzie na świecie. Pomimo tego, że wiele mniejszych firm próbowało wyprzeć wyszukiwarkę Google z rynku, nikomu się to nie udało.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.