Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
• rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
• dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
• przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
PWE
Konsumpcja w czasach pandemii Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów? Paweł Chlipała
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-208-2506-0 |
EAN: 9788320825060 |
Liczba stron: 170 |
Format: 16.0x24.0cm |
Cena detaliczna: 49,90 zł |
33,11 zł
33,11 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
49,90 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem