Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena | okładka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-814-2465-3
EAN: 9788381424653
Liczba stron: 152
Cena katalogowa: 44,90 zł

44,90 zł 38,73 zł

Zamówienie wyślemy 2020-08-11

 

Rabaty sięgające do 80%

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

47,89 zł 41,72 zł

oszczędzasz: 6,17 zł
-12 %
Do koszyka

Opis

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.