Marketing - Philip Kotler | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2014-04-23

ISBN: 978-83-751-0933-7
EAN: 9788375109337
Tytuł oryginalny: Marketing Management 14th Edition
Liczba stron: 848
Wydawnictwo: Rebis
Format: 21.5x27.5cm
Cena detaliczna: 99,00 zł
Tłumaczenie: Marek Zawiślak, Jacek Środa

99,00 zł

Produkt niedostępny

99,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Najnowsze wydanie najważniejszego podręcznika o marketingu!

„Marketing” jest najcenniejszym dziełem Kotlera. Autor jest fenomenem, którego osiągnięcia w zakresie marketingu są nieocenione. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management. Za swoją działalność był niejednokrotnie nominowany i nagradzany prestiżowymi nagrodami. Dzięki niemu wiele największych firm zmieniło swoje podejście m.in. IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kotler jest autorem wielu książek i ponad stu artykułów. Z zawartej w nich wiedzy korzystają tysiące uczniów i studentów na całym świecie- również w Polsce.

Współautorem książki jest Kevin Lane Keller, który obecnie jest uznawany za czołowego naukowca w zakresie marketingu. Pełni rolę profesora na Tuck School of Business. Keller opublikował dziewięćdziesiąt prac naukowych. Z jego wiedzy korzystało wiele znanych firm takich, jak: Procter & Gamble, American Express oraz Levi Strauss.

Dzieło Kotlera jest uznawane za biblię marketingu od ponad czterdziestu lat. To najważniejsza książka dla każdej osoby pełniącej funkcje menadżerskie w firmie. Budzi ona wiele emocji. Podstawą tego wydania jest zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska (2011).

Dla autorów najważniejsze było, aby wiedza płynąca z podręcznika była aktualna i wszechstronna. Kotler i Keller przeanalizowali obecne zmiany na rynku marketingowym. Uwzględnili oni wszelkie nowości i wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

Autorzy starali się, aby informacje zawarte w książce mogły być zastosowane w obecnym systemie zarządzania marketingowego. Treść obejmuje: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.


„Marketing” to książka, w której znajdziecie zarówno część teoretyczną, jak i aktualne przykłady z życia, które ułatwią wprowadzanie zmian we własnym środowisku.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Facebook

YouTube

Inni klienci sprawdzali również

Między monsunami - Anna Piwkowska | mała okładka
-83 %

Między monsunami

Anna Piwkowska

7.1 / 10 (9 ocen)

5,00 zł 5,00 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Idealna rodzina - Ilona Łepkowska | mała okładka
-38 %

Idealna rodzina

Ilona Łepkowska

6.2 / 10 (105 ocen)

24,61 zł 24,61 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Nieznajomi - Taylor C. L. | mała okładka
-28 %

Nieznajomi

C.L. Taylor

6.3 / 10 (581 ocen)

28,87 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Ta, która zawiniła
 - Jane Corry | mała okładka

Ta, która zawiniła

Jane Corry

7.3 / 10 (551 ocen)

34,63 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Jak zmieniać
 - Katy Milkman | mała okładka
-31 %

Jak zmieniać

Katy Milkman

6.8 / 10 (119 ocen)

27,59 zł 27,59 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Pomruk - Michał Śmielak | mała okładka
-40 %

Pomruk

Michał Śmielak

7.3 / 10 (1794 ocen)

25,66 zł 24,58 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

31,49 zł 31,49 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Zaburzenia odżywiania u dzieci i młodzieży
 - Jagoda Różycka | mała okładka
-40 %

Zaburzenia odżywiania u dzieci i młodzieży

Jagoda Różycka

7.0 / 10 (9 ocen)

26,80 zł 26,80 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler | mała okładka
-25 %

Marketing Wprowadzenie

Gary Armstrong, Philip Kotler

96,76 zł 96,76 zł - najniższa cena 129,00 zł - cena detaliczna

Marketing 5.0 Technologie Next Tech - Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan | mała okładka
-31 %

Marketing 5.0 Technologie Next Tech

Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan

7.1 / 10 (33 ocen)

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Giuseppe Stigliano, Philip Kotler | mała okładka
-34 %

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Giuseppe Stigliano, Philip Kotler

7.0 / 10 (1 ocena)

36,43 zł 36,43 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

36,41 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

36,06 zł 34,37 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Winning- Odpowiedzi - Jack Welch, Suzy Welch | mała okładka
-29 %

Winning- Odpowiedzi

Jack Welch, Suzy Welch

6.4 / 10 (23 ocen)

27,78 zł 27,62 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Marketing

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-08-01
Dzięki tej książce i wcześniejszym wydaniom napisałam swoją pracę inżynierską. Marketing to temat rzeka, który aby zebrać w jedną książkę trzeba być mistrzem, jak Pan Philip Kotler. Trudno inaczej nazwać człowieka, dzięki któremu wielkie firmy zmieniły swoją strategię. Zaufali mu najwięksi. My studenci nie musimy się długo zastanawiać kogo wybrać jako naukowe wsparcie. Polecam każdemu studentowi marketingu i kierunków pobocznych. Znajdziecie tu wszystko, dzięki czemu studia nie będą walką o przetrwanie, a przyjemną drogą w poszerzaniu wiedzy. POLECAM

Dzieło największego mistrza

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-08-01
Świetny podręcznik, nie dziwi mnie to, że jest uznawany za biblię marketingu. To komendium wiedzy. Nazwałbym to wiedzą typu must have (no chyba, że marketing cię kompletnie nie dotyczy). Kiedyś myślałem, że marketing to tylko reklamy. Gdyby nie Kotler nadal mógłbym tkwić z takimi brakami. Doskonała książka. Najlepsza na polskim rynku w zakresie marketingu. Serdecznie polecam.

Życie może zaskoczyć dzięki miłości do książek

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-08-01
Dzięki autorowi poznałam najważniejsze kwestie o marketingu. Zawsze mnie interesował- nawet zanim poszłam na studia. Fascynowały mnie relacje firm z innymi gigantami na rynku, a także umiejętne ocenianie bieżącej i przyszłej sytaucji na rynku. Nie spodziewałam się, że aż tyle na studiach da mi wcześniej zaczerpnięta wiedza. Naprawdę z łatwością przeszłam każdy rok,a obecnie pracuje w dużej firmie. Myślę, że to wszystko dzięki Kotlerowi i jego niezwykłym książkom, które serdecznie polecam.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem