Marketing - Philip Kotler | okładka
Rebis

Marketing Philip Kotler

Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-751-0933-7

EAN: 9788375109337

Tytuł oryginalny: Marketing Management 14th Edition

Liczba stron: 848

Wydawnictwo: Rebis

Format: 215x275mm

Cena katalogowa: 99,00 zł

Tłumaczenie: Marek Zawiślak, Jacek Środa

99,00 zł 59,80 zł

Oszczędzasz 39,20 zł
-40 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

148,90 zł 89,74 zł

oszczędzasz: 59,16 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

151,90 zł 91,54 zł

oszczędzasz: 60,36 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

101,99 zł 62,79 zł

oszczędzasz: 39,20 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

108,99 zł 69,79 zł

oszczędzasz: 39,20 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

148,90 zł 89,74 zł

oszczędzasz: 59,16 zł
-39 %
Do koszyka

Opis

Najnowsze wydanie najważniejszego podręcznika o marketingu!

„Marketing” jest najcenniejszym dziełem Kotlera. Autor jest fenomenem, którego osiągnięcia w zakresie marketingu są nieocenione. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management. Za swoją działalność był niejednokrotnie nominowany i nagradzany prestiżowymi nagrodami. Dzięki niemu wiele największych firm zmieniło swoje podejście m.in. IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kotler jest autorem wielu książek i ponad stu artykułów. Z zawartej w nich wiedzy korzystają tysiące uczniów i studentów na całym świecie- również w Polsce.

Współautorem książki jest Kevin Lane Keller, który obecnie jest uznawany za czołowego naukowca w zakresie marketingu. Pełni rolę profesora na Tuck School of Business. Keller opublikował dziewięćdziesiąt prac naukowych. Z jego wiedzy korzystało wiele znanych firm takich, jak: Procter & Gamble, American Express oraz Levi Strauss.

Dzieło Kotlera jest uznawane za biblię marketingu od ponad czterdziestu lat. To najważniejsza książka dla każdej osoby pełniącej funkcje menadżerskie w firmie. Budzi ona wiele emocji. Podstawą tego wydania jest zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska (2011).

Dla autorów najważniejsze było, aby wiedza płynąca z podręcznika była aktualna i wszechstronna. Kotler i Keller przeanalizowali obecne zmiany na rynku marketingowym. Uwzględnili oni wszelkie nowości i wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

Autorzy starali się, aby informacje zawarte w książce mogły być zastosowane w obecnym systemie zarządzania marketingowego. Treść obejmuje: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.


„Marketing” to książka, w której znajdziecie zarówno część teoretyczną, jak i aktualne przykłady z życia, które ułatwią wprowadzanie zmian we własnym środowisku.

Polecane bestsellery

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Facebook

YouTube

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Marketing

2019-08-01
Dzięki tej książce i wcześniejszym wydaniom napisałam swoją pracę inżynierską. Marketing to temat rzeka, który aby zebrać w jedną książkę trzeba być mistrzem, jak Pan Philip Kotler. Trudno inaczej nazwać człowieka, dzięki któremu wielkie firmy zmieniły swoją strategię. Zaufali mu najwięksi. My studenci nie musimy się długo zastanawiać kogo wybrać jako naukowe wsparcie. Polecam każdemu studentowi marketingu i kierunków pobocznych. Znajdziecie tu wszystko, dzięki czemu studia nie będą walką o przetrwanie, a przyjemną drogą w poszerzaniu wiedzy. POLECAM

Dzieło największego mistrza

2019-08-01
Świetny podręcznik, nie dziwi mnie to, że jest uznawany za biblię marketingu. To komendium wiedzy. Nazwałbym to wiedzą typu must have (no chyba, że marketing cię kompletnie nie dotyczy). Kiedyś myślałem, że marketing to tylko reklamy. Gdyby nie Kotler nadal mógłbym tkwić z takimi brakami. Doskonała książka. Najlepsza na polskim rynku w zakresie marketingu. Serdecznie polecam.

Życie może zaskoczyć dzięki miłości do książek

2019-08-01
Dzięki autorowi poznałam najważniejsze kwestie o marketingu. Zawsze mnie interesował- nawet zanim poszłam na studia. Fascynowały mnie relacje firm z innymi gigantami na rynku, a także umiejętne ocenianie bieżącej i przyszłej sytaucji na rynku. Nie spodziewałam się, że aż tyle na studiach da mi wcześniej zaczerpnięta wiedza. Naprawdę z łatwością przeszłam każdy rok,a obecnie pracuje w dużej firmie. Myślę, że to wszystko dzięki Kotlerowi i jego niezwykłym książkom, które serdecznie polecam.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.