Marketing - Philip Kotler | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-751-0933-7
EAN: 9788375109337
Tytuł oryginalny: Marketing Management 14th Edition
Liczba stron: 848
Wydawnictwo: Rebis
Format: 21.5x27.5cm
Cena detaliczna: 99,00 zł
Tłumaczenie: Marek Zawiślak, Jacek Środa

99,00 zł

Produkt niedostępny

99,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Najnowsze wydanie najważniejszego podręcznika o marketingu!

„Marketing” jest najcenniejszym dziełem Kotlera. Autor jest fenomenem, którego osiągnięcia w zakresie marketingu są nieocenione. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management. Za swoją działalność był niejednokrotnie nominowany i nagradzany prestiżowymi nagrodami. Dzięki niemu wiele największych firm zmieniło swoje podejście m.in. IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kotler jest autorem wielu książek i ponad stu artykułów. Z zawartej w nich wiedzy korzystają tysiące uczniów i studentów na całym świecie- również w Polsce.

Współautorem książki jest Kevin Lane Keller, który obecnie jest uznawany za czołowego naukowca w zakresie marketingu. Pełni rolę profesora na Tuck School of Business. Keller opublikował dziewięćdziesiąt prac naukowych. Z jego wiedzy korzystało wiele znanych firm takich, jak: Procter & Gamble, American Express oraz Levi Strauss.

Dzieło Kotlera jest uznawane za biblię marketingu od ponad czterdziestu lat. To najważniejsza książka dla każdej osoby pełniącej funkcje menadżerskie w firmie. Budzi ona wiele emocji. Podstawą tego wydania jest zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska (2011).

Dla autorów najważniejsze było, aby wiedza płynąca z podręcznika była aktualna i wszechstronna. Kotler i Keller przeanalizowali obecne zmiany na rynku marketingowym. Uwzględnili oni wszelkie nowości i wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

Autorzy starali się, aby informacje zawarte w książce mogły być zastosowane w obecnym systemie zarządzania marketingowego. Treść obejmuje: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.


„Marketing” to książka, w której znajdziecie zarówno część teoretyczną, jak i aktualne przykłady z życia, które ułatwią wprowadzanie zmian we własnym środowisku.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Facebook

YouTube

Inni klienci sprawdzali również

9788326822674

Karbala - Piotr Głuchowski, Marcin Górka | mała okładka
-26 %

Karbala

Marcin Górka, Piotr Głuchowski

7.5 / 10 (598 ocen)

29,44 zł 25,25 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324072613

23,85 zł 23,85 zł - najniższa cena 52,99 zł - cena detaliczna

9788324087471

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788324093649

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

5901752783973

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788382028607

W poszukiwaniu utraconego smaku - Stefan Grajek | mała okładka
-33 %

W poszukiwaniu utraconego smaku

Stefan Grajek

7.6 / 10 (5 ocen)

33,61 zł 33,70 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

4010070619268

17,62 zł 17,62 zł - najniższa cena 30,92 zł - cena detaliczna

5903728730400

29,63 zł 40,50 zł (-26%) - najniższa cena 40,50 zł (-26%) - cena detaliczna

9788367788151

35,01 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788368008401

44,78 zł 44,78 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788362304653

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788377468975

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437755

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788328302549

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437939

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788301181284

57,93 zł 64,00 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

9788388931710

34,37 zł 36,06 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301184698

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788324636242

28,09 zł 23,41 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788364437946

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Marketing

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-08-01
Dzięki tej książce i wcześniejszym wydaniom napisałam swoją pracę inżynierską. Marketing to temat rzeka, który aby zebrać w jedną książkę trzeba być mistrzem, jak Pan Philip Kotler. Trudno inaczej nazwać człowieka, dzięki któremu wielkie firmy zmieniły swoją strategię. Zaufali mu najwięksi. My studenci nie musimy się długo zastanawiać kogo wybrać jako naukowe wsparcie. Polecam każdemu studentowi marketingu i kierunków pobocznych. Znajdziecie tu wszystko, dzięki czemu studia nie będą walką o przetrwanie, a przyjemną drogą w poszerzaniu wiedzy. POLECAM

Dzieło największego mistrza

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-08-01
Świetny podręcznik, nie dziwi mnie to, że jest uznawany za biblię marketingu. To komendium wiedzy. Nazwałbym to wiedzą typu must have (no chyba, że marketing cię kompletnie nie dotyczy). Kiedyś myślałem, że marketing to tylko reklamy. Gdyby nie Kotler nadal mógłbym tkwić z takimi brakami. Doskonała książka. Najlepsza na polskim rynku w zakresie marketingu. Serdecznie polecam.

Życie może zaskoczyć dzięki miłości do książek

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-08-01
Dzięki autorowi poznałam najważniejsze kwestie o marketingu. Zawsze mnie interesował- nawet zanim poszłam na studia. Fascynowały mnie relacje firm z innymi gigantami na rynku, a także umiejętne ocenianie bieżącej i przyszłej sytaucji na rynku. Nie spodziewałam się, że aż tyle na studiach da mi wcześniej zaczerpnięta wiedza. Naprawdę z łatwością przeszłam każdy rok,a obecnie pracuje w dużej firmie. Myślę, że to wszystko dzięki Kotlerowi i jego niezwykłym książkom, które serdecznie polecam.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem