Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji - Barbara Mróz-Gorgoń | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-0647-5
EAN: 9788301206475
Liczba stron: 344
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

79,00 zł

Produkt niedostępny

79,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.
W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
"Praca charakteryzuje się wielością wątków związanych pośrednio lub bezpośrednio z problematyką zmiany, strategią marki i rebrandingu. Autorka przywołuje liczne koncepcje teoretyczne i podaje wiele praktycznych przykładów strategii ze świata biznesu. (…) Przedstawiła również główne problemy stosowania rebrandingu, podsumowała kluczowe wyniki badań własnych i wskazała na implikacje menedżerskie i kierunki przyszłych badań."
prof. dr hab. Adam Sagan
"Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji."
dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, prof. Politechniki Łódzkiej
"Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego. Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu."
Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com

Inni klienci sprawdzali również

25,29 zł 25,16 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

14,28 zł 13,99 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

Juve! - Sykes Herbie | mała okładka
-55 %

Juve!

Herbie Sykes

6.7 / 10 (24 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Mala M. - Paulina Świst, Lilka Płonka | mała okładka
-38 %

Mala M.

Paulina Świst, Lilka Płonka

6.5 / 10 (1282 ocen)

24,61 zł 24,61 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Ogród zagubionych tajemnic
 - A.M. Howell | mała okładka
-31 %

Ogród zagubionych tajemnic

A.M. Howell

7.0 / 10 (20 ocen)

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

28,49 zł 30,90 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,60 zł 29,60 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

31,59 zł 25,07 zł - najniższa cena 33,90 zł - cena detaliczna

Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania - Steven Weinberg | mała okładka

Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania

Steven Weinberg

7.0 / 10 (1 ocena)

91,51 zł 104,00 zł (-12%) - najniższa cena 104,00 zł (-12%) - cena detaliczna

91,51 zł 86,47 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

Gramatyka historyczna języka polskiego z ćwiczeniami - Stanisław Rospond | mała okładka
-16 %

Gramatyka historyczna języka polskiego z ćwiczeniami

Stanisław Rospond

4.6 / 10 (15 ocen)

57,93 zł 69,00 zł (-16%) - najniższa cena 69,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Psychologia temperamentu - Jan Strelau | mała okładka
-16 %

Psychologia temperamentu

Jan Strelau

5.8 / 10 (32 ocen)

83,11 zł 99,00 zł (-16%) - najniższa cena 99,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Barok - Czesław Hernas | mała okładka

Barok

Czesław Hernas

6.7 / 10 (138 ocen)

83,11 zł 83,11 zł - najniższa cena 94,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 74,00 zł (-10%) - najniższa cena 74,00 zł (-10%) - cena detaliczna

Psychologia środowiskowa - Jacek Formański | mała okładka

Psychologia środowiskowa

Jacek Formański

106,74 zł 106,74 zł - najniższa cena 114,00 zł - cena detaliczna

Gramatyka historyczna języka polskiego - Dubisz Stanisław, Długosz-Kurczabowa Krystyna | mała okładka

Gramatyka historyczna języka polskiego

Dubisz Stanisław, Długosz-Kurczabowa Krystyna

44,71 zł 41,48 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

112,61 zł 93,85 zł - najniższa cena 150,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem