Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne - Adam Hamrol | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne Adam Hamrol

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-10-24

ISBN: 978-83-012-0173-9
EAN: 9788301201739
Liczba stron: 502
Format: 16.5x23.5
Cena katalogowa: 69,00 zł

69,00 zł 57,42 zł

Oszczędzasz 11,58 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2020-02-25
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

118,99 zł 84,91 zł

oszczędzasz: 34,08 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

118,90 zł 87,36 zł

oszczędzasz: 31,54 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

121,90 zł 89,16 zł

oszczędzasz: 32,74 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

71,99 zł 60,41 zł

oszczędzasz: 11,58 zł
-16 %
Do koszyka
+
=

118,90 zł 87,36 zł

oszczędzasz: 31,54 zł
-26 %
Do koszyka

Opis

Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika. Dlatego też konieczne było uaktualnienie publikacji tak, aby nadal stanowiła ona praktyczne i aktualne źródło wiedzy zarówno dla studentów, jak i praktyków.
W nowym wydaniu zaprezentowano metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony z uwzględnieniem norm obowiązujących od września 2018 roku. Celem publikacji jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Autor prezentuje wiele rozmaitych metod, technik, procesów i dobrych praktyk, które umiejętnie zastosowane, pomogą osiągnąć cel. Obszerna publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją.
Wśród omówionych przez autora metod zarządzania znalazły się m.in.:
TQM – wychodząc od zasad Deminga, autor prezentuje strategię, która prowadzi do powszechnego zaangażowania; kluczowe jest również postrzeganie procesu z punktu widzenia klienta. Kaizen – strategia, która umożliwia poprawę sprawności działań przy każdej okazji. Autor zwraca uwagę na doskonalenie małymi krokami oraz korzyści wynikające z wynagradzania aktywności. Lean Manufacturing – strategia doskonale sprawdzająca się w procesach usługowych i biurowych; Lean umożliwia racjonalizację działań i dostosowanie funkcjonowania firmy do jej otoczenia. Six Sigma – strategia pozwalająca uzyskać doskonałość prowadzonych w przedsiębiorstwie procesów. Autor pokazuje, w jaki sposób, wykorzystując m.in. metodykę DMAIC, stworzyć środowisko pracy, w którym jakość będzie odgrywać najważniejszą rolę. TOC – strategia, która pozwala na skuteczne zarządzanie ograniczeniami. Autor wyjaśnia, w jaki sposób zidentyfikować ograniczenia i przeszkody, które uniemożliwią dalszy rozwój procesów. Oprócz wymienionych strategii autor zwraca również uwagę na istotne elementy działalności każdego przedsiębiorstwa, takie jak budowanie zaufania czy tożsamość przedsiębiorstwa (cele i wartości). Kluczowym elementem struktury są tu oczywiście pracownicy – zarówno ci szeregowi, jak i osoby zarządzające. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach zaczerpniętych z polskich przedsiębiorstw, co zwiększa praktyczny charakter publikacji.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.