Od momentu, w którym zaczęliśmy uczyć się mówić powtarzano nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia to lepiej żebyśmy nie mówili nic. Ta rada jest jak najbardziej przydatna w codziennym życiu, lecz gdy obejmujesz kierownicze stanowisko to mówienie jest nie tylko i wyłączenie twoją pracą, jest również obowiązkiem.
Według autorki tej książki istnieją trzy proste zasady potrzebne do zbudowania dobrych relacji ze swoimi pracownikami, którymi są:
- osobiste zaangażowanie
- skuteczność
- zrozumienie znaczenia.
Kim Scott zdobyła uznanie jako odnoszący sukcesy jako menadżer w Google, a następnie w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym optymalnym zarządzaniem ludźmi,kótry miał pomóc w staniu się jak najlepszym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania w metodzie „radykalnej szczerości”.
Radykalna szczerość jest złotym środkiem dla każdego szefa, który z jednej strony jest okrutnie agresywny, a z drugiej niesamowicie empatyczny. W tym podejściu chodzi o udzielanie wskazówek, które obejmują zarówno pochwały, jak i krytykę - w celu uzyskania lepszych wyników i pomocy pracownikom w osiągnięciu.
Szef wymagający i wyrozumiały Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza Kim Scott
Broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: pierwsze |
Pierwsze wydanie: 2019-05-15 |
ISBN: 978-83-808-7610-1 |
EAN: 9788380876101 |
Tytuł oryginalny: Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity |
Liczba stron: 358 |
Format: 14.1x21.8cm |
Cena detaliczna: 49,90 zł |
40,46 zł
37,70 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
49,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Opis
Youtube
Proponowane podobne
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Godna uwagi
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-08-23Obserwacje Kim Scott moją szerokie zastosowanie i wykonują świetną robotę. Autorka pokazuje jak ważne jest by troszczyć się o ludzi, z którymi się pracuje oraz jak ważne jest by nie pozwolić by to stłumiło potrzebę bycia z nimi szczerym. Oprócz tych ram, które są napisane na okładce książki Scott przedstawia szereg osobistych przykładów i konkretnych praktyk, dzięki którym pracownicy mogą osiągać świetne wyniki. Jak najbardziej polecam zagłębić się w tę lekturę.
Prawdziwy przykład girl boss!
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-05-31Lider na medal
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-05-31Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem