Konto

Wskaźniki marketingowe Opracowanie Zbiorowe Książka

Wskaźniki marketingowe
74,25 zł
99,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: piąte
Liczba stron: 672
Format: 17.5x24.6
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do Wskaźniki marketingowe

Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca. Prof. dr hab. Krzysztof Obłój Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Nie uważam marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisywanych wskaźników w literaturze przedmiotu oraz przykłady ich zastosowań. Prof. dr hab. Jerzy Dietl Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie. Prof. Henryk Sterniczuk University of New Brunswick, Kanada Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej. Barbara Pałdyna Marketing Manager, PricewaterhouseCoopers – dział doradztwa podatkowego Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, JAK coś zrobić poprawnie, rzadziej – CO zrobić, jak zmierzyć wynik i wyciągnąć wnioski. Świetnie radzą sobie z taktyką, ale nie zawsze wybierają właściwe cele – wtedy efekty ich pracy niczemu nie służą. Książka zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii. Rafał Szczepanik Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners

Szczegółowe informacje na temat książki Wskaźniki marketingowe

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788363391416
Autor: Opracowanie Zbiorowe
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: piąte
Liczba stron: 672
Format: 17.5x24.6
Rok wydania: 2021
Data premiery: 2018-08-07
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Opracowanie Zbiorowe

Oceny i recenzje książki Wskaźniki marketingowe

Średnia ocen:
7.33 /10
Liczba ocen:
3
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki