Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie Kevin Maney Książka
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda z obwolutą |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 216 |
Format: | 155x235 |
Rok wydania: | 2011 |

Co decyduje, że kupujemy?
Czy da się połączyć jakość z dostępnością
Szczegółowe informacje na temat książki Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
EAN: | 9788324016204 |
Autor: | Kevin Maney |
Tłumaczenie: | Magdalena Czech |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda z obwolutą |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 216 |
Format: | 155x235 |
Rok wydania: | 2011 |
Data premiery: | 2011-10-24 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. Tadeusza Kościuszki 37 30-105 Kraków PL e-mail: [email protected] |
Podobne do Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie
Oceny i recenzje książki Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zastanawialiście się kiedyś, jak często dokonujcie wyborów, w których przedkładacie dostępność nad jakość lub odwrotnie? Czy kiedykolwiek udało Wam się dokonać zakupu, w którym otrzymaliście jedno i drugie? Odpowiedź nasuwa się sama - nie. Dlaczego? Na te i wiele innych pytań próbuje odpowiedzieć Kevin Maney w swojej książce Coś za coś. Wszechobecny konflikt między jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie.
Zastanawialiście się kiedyś, jak często dokonujcie wyborów, w których przedkładacie dostępność nad jakość lub odwrotnie? Czy kiedykolwiek udało Wam się dokonać zakupu, w którym otrzymaliście jedno i drugie? Odpowiedź nasuwa się sama - nie. Dlaczego? Na te i wiele innych pytań próbuje odpowiedzieć Kevin Maney w swojej książce Coś za coś. Wszechobecny konflikt między jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie.