Marketing międzynarodowy Zarys problematyki - Jan Wiktor, Renata Oczkowska, Żbikowska Agnieszka | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-1788-1
EAN: 9788320817881
Liczba stron: 348
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 60,90 zł

60,90 zł

Produkt niedostępny

60,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy.
Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

Inni klienci sprawdzali również

Ostatni bastion umysłu - Garri Kasparow | mała okładka
-31 %

Ostatni bastion umysłu

Garri Kasparow

6.9 / 10 (147 ocen)

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

32,43 zł 32,43 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

Demonomachia - Krajewski Marek | mała okładka
-55 %

Demonomachia

Marek Krajewski

6.2 / 10 (527 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Wybór matki - Małgorzata Garkowska | mała okładka
-31 %

Wybór matki

Małgorzata Garkowska

7.6 / 10 (217 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

Ostatni Don
 - Mario Puzo | mała okładka
-34 %

Ostatni Don

Mario Puzo

7.6 / 10 (1912 ocen)

32,79 zł 32,79 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

28,16 zł 28,18 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem