"W opracowaniu Autorka zaprezentowała problematykę rozwoju konsumpcji żywności w Polsce, a więc ważną i stale aktualną. (…) Praca może mieć duże walory informacyjne (przeglądowe, statystyczne), merytoryczne i dydaktyczne. Jestem przekonany, że publikacja będzie przydatna osobom podejmującym problematykę konsumpcji, zwłaszcza młodym pracownikom nauki, będzie też cenioną pomocą dydaktyczną w nauczaniu zagadnień z tym związanych na poziomie szkół wyższych i średnich, a także osobom zajmującym się polityką społeczną."
Z recenzji prof. dra hab. Bogdana Klepackiego
"Podjęty przez Autorkę temat charakteryzuje się wysokim stopniem aktualności, przydatnością naukową i praktyczną. (…) Zawarte w pracy rozważania stanowią inspirację do formułowania nowych tematów badawczych. Na tle wielu ciekawych wątków poruszonych w monogra?i można w przyszłości kontynuować badania również w odniesieniu do innych obszarów w zakresie rozwoju konsumpcji żywności."
Z recenzji dra hab. Tomasza Zalegi, prof. UW
Wydawnictwo Naukowe PWN
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce Joanna Szwacka-Mokrzycka
Oprawa twarda |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-012-0505-8 |
EAN: 9788301205058 |
Liczba stron: 198 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 59,00 zł |
49,53 zł
49,53 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
59,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem