Książka wieloletniego pracownika firmy Apple, znanego na cały świat specjalisty w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, który wyjaśnia, jakimi pobudkami kieruje się człowiek wybierając rzeczy ładne i wierząc, że będą one działać lepiej. Dlaczego ludzie wydają mnóstwo pieniędzy ma ikony wzornictwa, jakie emocje one wzbudzają?
Lektura godna polecenia nie tylko projektantom, ale także psychologom, menadżerom, producentom i wszystkim tym, którzy pragną dowiedzieć się dlaczego podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe.
Arkady
Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie Donald A. Norman
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-213-4870-4 |
EAN: 9788321348704 |
Tytuł oryginalny: Emotional Design |
Liczba stron: 264 |
Format: 13.5x20.5cm |
Cena detaliczna: 59,00 zł |
36,92 zł
36,92 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
59,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Wywiad z autorem
Proponowane podobne
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Szymon S,
Manipulacje
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-07-19
Jakie relacje łączą cię z twoim telefonem/laptopem/komputerem/zegarkiem itp.? Zastanawiałeś się kiedyś jak je tratujesz i jaki masz do nich stosunek? Czy koniecznie musisz mieć ten nowy model telefonu, który właśnie wchodzi na rynek? Firmy i media opanowały manipulowanie nami do perfekcji. Jeśli chcesz się przekonać, jak wpływają na twój mózg, to koniecznie przeczytaj tę książkę.
Magdalena
Niesłychane
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-07-19
Jako studentka psychologii postanowiłam ku poszerzeniu swojej wiedzy i punktu widzenia, przeczytać tę książkę. Znakomicie opisane mechanizmy działania korporacji, które wmawiają nam czego potrzebujemy. Temat tak złożony, że przeczytanie tylko tej książki nie wystarczy, aby go zgłębić. Przeczytacie tę, a będziecie chcieli więcej.
Julia
Ludzki mózg
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-07-19
Świetna książka. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak firmy potrafią mną manipulować. Ludzki mózg chyba nigdy nie zostanie do końca zgłębiony. Ale na pewno warto próbować, wszak jest to ogromna, ale jakże ciekawa tajemnic.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem