Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta Roger Dooley

Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8360-8
EAN: 9788301183608
Liczba stron: 320
Format: 150x235mm
Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 49,10 zł

Oszczędzasz 9,90 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2021-07-27
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

59,59 zł 49,49 zł

oszczędzasz: 10,10 zł
-16 %
Do koszyka

Opis

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.