Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.
Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego "Długiego ogona". Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album "In Rainbows", uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.
Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł


Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen Chris Anderson
Oprawa twarda z obwolutą |
Wydanie: pierwsze |
Pierwsze wydanie: 2011-06-06 |
ISBN: 978-83-240-1631-0 |
EAN: 9788324016310 |
Opracowanie graficzne: Robert Kleemann |
Tytuł oryginalny: Free. The Future of a Radical Price |
Liczba stron: 248 |
Wydawnictwo: Znak literanova |
Format: 154x215 |
Cena katalogowa: 54,90 zł |
Tłumaczenie: Magdalena Niemczuk-Kobosko |
54,90 zł 37,33 zł
Produkt niedostępny
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić
Kazimierz Żurek z Think Tank o modelach biznesowych ”za darmo”
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.