Charlize Mystery. Nie mam się w co ubrać - Karolina Gliniecka | okładka
Sine Qua Non

Charlize Mystery. Nie mam się w co ubrać Karolina Gliniecka

Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-7924-293-1
EAN: 9788379242931
Liczba stron: 352
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Format: 170x240
Cena katalogowa: 44,90 zł

44,90 zł 22,45 zł

Produkt niedostępny

Opis

Unikalny przewodnik po świecie mody

Chcesz wyglądać oszałamiająco, poświęcając na to niewiele czasu i nie rujnując portfela? (Nie) mam się w co ubrać to książka, na którą czekały tysiące Polek. Inspirujące propozycje stylizacji, praktyczne porady, szaleństwo wyprzedaży.

Komu zawdzięczamy spódniczkę mini?
Jaka sukienka jest idealna do figury typu „gruszka”?
Czy okulary muchy pasują do kształtu Twojej twarzy?
Z jakich tkanin szyje się najlepszej jakości swetry?

Dowiedz się, jak zapanować nad szafą, rozsądnie dokonywać zakupów, a przede wszystkim jak łączyć elementy garderoby w gotowe zestawy odpowiednie na różne okazje.

Zaufaj Charlize Mystery! Ta książka sprawi, że już nigdy, stojąc przed szafą, nie powiesz: „Nie mam się w co ubrać”.

Karolina Gliniecka, czyli znana tysiącom internautów Charlize Mystery, to jedna z pierwszych w Polsce blogerek modowych i pierwsza, która otrzymała zaproszenie na Nowojorski Tydzień Mody. Jest uosobieniem elegancji, a jej stylizacje są inspiracją dla milionów kobiet – publikowały je między innymi „Vogue British”, „Vogue Italia”, „Elle”, „Glamour” „Harper’s Baazar” i „W-magazine”. Absolwentka psychologii na warszawskim SWPS.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Jeszcze raz: jak się ubrać. Tym razem jednak pod przewodnictwem Charlize Mystery

2016-02-04
„Charlize Mystery. (Nie) mam się w co ubrać" to książka napisana przez blogerkę modową Karolinę Gliniecką, czyli właśnie Charlize Mystery. Należy ona do grona znanych blogerek lub szafiarek (jak kto woli nazywać ową grupę).

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.