Instytucje otoczenia biznesu to podmioty, które oferują odpowiednio dobrane, dostosowane do kontekstu i godne zaufania rozwiązania dla osób chcących założyć działalność gospodarczą lub rozwinąć swój biznes. Organizacje te, współpracując ze sobą i z przedsiębiorcami, tworzą warunki umożliwiające wzrost konkurencyjności zarówno dla firm, jak i regionu. Celem monografii jest popularyzacja i zapoznanie czytelników z problematyką instytucji otoczenia biznesu w Polsce.
Dobór przedstawionej problematyki podyktowany został potrzebą usystematyzowania i uaktualnienia wiedzy na temat instytucji otoczenia biznesu. Przedstawione w poszczególnych rozdziałach zagadnienia koncentrują się nie tylko na aspektach teoretycznych, ale również praktycznych i empirycznych, gdyż autorzy przywołują konkretne przykłady organizacji otoczenia biznesu z praktyki gospodarczej. Monografia kierowana jest do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorców, menadżerów oraz nauczycieli akademickich. Książka jest dedykowana również studentom nauk o zarządzaniu i jakości.
Difin
Instytucje otoczenia biznesu we współczesnej gospodarce Leoński Wojciech, Tylżanowski Roman
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-827-0111-1 |
EAN: 9788382701111 |
Liczba stron: 144 |
Format: 16.0x23.0cm |
Cena detaliczna: 52,00 zł |
52,00 zł
Produkt niedostępny
52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem