Lego. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków - Niels Lunde | okładka
Agora

Lego. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków Niels Lunde

Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-268-2910-9
EAN: 9788326829109
Tytuł oryginalny: Miracle i Lego
Liczba stron: 440
Format: 135x210mm
Cena katalogowa: 44,99 zł
Tłumaczenie: Agnieszka Świerk

44,99 zł 29,62 zł

Oszczędzasz 15,37 zł
-34 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

67,98 zł 51,62 zł

oszczędzasz: 16,36 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

99,98 zł 62,61 zł

oszczędzasz: 37,37 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

94,98 zł 57,11 zł

oszczędzasz: 37,87 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

84,98 zł 51,61 zł

oszczędzasz: 33,37 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

89,98 zł 54,36 zł

oszczędzasz: 35,62 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

94,98 zł 57,11 zł

oszczędzasz: 37,87 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

47,98 zł 32,61 zł

oszczędzasz: 15,37 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

94,89 zł 59,56 zł

oszczędzasz: 35,33 zł
-37 %
Do koszyka

Opis

Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie.
Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała
narodzić się na nowo.
Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego - Kjeld Kirk Kristiansen.
Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jorgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
Autorem „Lego” jest Niels Lunde, redaktor naczelny duńskiej gazety biznesowej Borsen, który przeprowadził ponad sto wywiadów z kluczowymi postaciami w firmie LEGO i poza nią.
To fascynująca lektura nie tylko dla fanów marki ciekawych tego, jak ich ulubiona firma zdobyła pozycję i uznanie, jakimi cieszy się dzisiaj, ale także wnikliwa analiza uwarunkowań ekonomicznych, różnych stylów zarządzania i często wykluczających się wizji rozwoju, które były udziałem kolejnych dyrektorów generalnych LEGO. To ich doświadczenia, koncepcje i zmieniające się podejście do tego czym właściwie jest firma LEGO, jak i ich zmagania z zarządem firmy, sprawiły że duński twórca zabawek kilkakrotnie przebył drogę od rynkowego potentata do firmy o włos od upadku – i z powrotem.
Słynna już „kuracja Knudstorpa” która wyprowadziła legendarnego producenta zabawek ze strat ku rekordowym zyskom jest do dziś obiektem analiz i inspiracją niejednego lidera – i nigdzie nie opisano jej tak drobiazgowo, jak w tej właśnie książce.
Paweł "Sariel" Kmieć, AFOL, Yotuber youtube.com/searme, sariel.pl

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.