DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ Wikonka SZCZEGÓŁY>>
Menu

Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg Nicholas Carr Książka

Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg
29,93 zł
39,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 280
Format: 140x210mm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej
Po co myśleć? Masz przecież Internet! „Płytki umysł. Jak Internet wpływa na nasz mózg” to książka o zdolności do refleksji w epoce, w której przyszło nam żyć. „Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne.” Maryanne Wolf, autorka „Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain” Wraz z ogólnym rozwojem społecznym, doświadczamy czegoś w rodzaju odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Znów powracamy do czasów, gdy człowiek był zbieraczem, gromadził i kolekcjonował rzeczy najpotrzebniejsze do przetrwania. Jednak w XXI wieku staliśmy się zbieraczami „owoców” elektronicznego świata informacji. Internet dokonał czegoś, co nie udało się wcześniej żadnemu innemu medium, wkroczył do naszego świata z hukiem i kompletnie go przewartościował. Sposoby naszego myślenia i działania uległy kompletnym zmianom, problemy z tworzeniem dłuższych form wypowiedzi, z koncentracją i przyswajaniem wiedzy nie są dziełem przypadku. Czy narzędzie, które miało z założenia nam służyć, przejęło nad nami władzę? Nicholas Carr wyrasta na Marshalla McLuhana współczesności, jego książka wzbudziła w USA wielką sensację i zażartą dyskusję, w której udział nadal biorą znani i cenieni publicyści i wydawcy. Jego wywód to coś więcej niż analiza socjologiczna, to intelektualna uczta, pełna wartościowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na stopień twojej wiedzy i zainteresowania tematyką sieci, warto dowiedzieć się w jaki sposób Internet oddziałuje na Twój mózg i w jaki sposób może zmienić Twoją przyszłość! Nominacja do nagrody Pulitzera 2011 Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011 Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków.

Spotkanie z autorem książki

Szczegółowe informacje na temat książki Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788324641383
Autor: Nicholas Carr
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 280
Format: 140x210mm
Rok wydania: 2020
Data premiery: 2012-11-27
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość

Podobne do Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg

Inne książki Nicholas Carr

Inne książki z kategorii Publicystyka

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg

Średnia ocen:
7.20 /10
Liczba ocen:
521
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

30/01/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

świetna książka, pełna ciekawych odniesień do badań i innych naukowców podejmujących tematykę internetu czy sieci w ogóle. Bardzo ciekawy wywód godny polecenia każdemu, bardzo mi się podobała

30/01/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Super książka, pełna ciekwych przemyśleń, co prawda wiele wniosków, już po latach, bo książka wydana kilka lat temu, wydają się nam być dość oczywiste, mimo wszystko, niektóre z nich wciąż fascynują i zastanawiają. Świetne jest to, że autor wbrew pozorom nie demonizuje internetu, to równiez książka, której treść wybiega mocno poza sam internet i dotyczy wielu kwestii związanych z innymi mediami. Szkoda, że nie ma nowszego wydania, myśle, że od czasów, gdy książka była napisana wiele się zmieniło i można by powołać się na wiele innych ciekawych badań. 

30/01/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Książka mimo że dotyka dość specyficznego tematu jakim jest internet, nowe media jest napisana w sposób bardzo przystępny i łatwy do zroumienia dla każdego zjadacza chleba. Bardzo ciekawa, mnóstwo odniesień do bardzo ciekawych badań i innych artykułów, które dodatkowo pogłębią naszą wiedzę na ten temat. Polecam bo bardzo fajna, może coraz szybciej się deaktualizuje, bo technologa wciąż się rozwija, ale nadal warto po nią sięgnąć. 

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Książka mimo że dotyka dość specyficznego tematu jakim jest internet, nowe media jest napisana w sposób bardzo przystępny i łatwy do zroumienia dla każdego zjadacza chleba. Bardzo ciekawa, mnóstwo odniesień do bardzo ciekawych badań i innych artykułów, które dodatkowo pogłębią naszą wiedzę na ten temat. Polecam bo bardzo fajna, może coraz szybciej się deaktualizuje, bo technologa wciąż się rozwija, ale nadal warto po nią sięgnąć. 

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Super książka, pełna ciekwych przemyśleń, co prawda wiele wniosków, już po latach, bo książka wydana kilka lat temu, wydają się nam być dość oczywiste, mimo wszystko, niektóre z nich wciąż fascynują i zastanawiają. Świetne jest to, że autor wbrew pozorom nie demonizuje internetu, to równiez książka, której treść wybiega mocno poza sam internet i dotyczy wielu kwestii związanych z innymi mediami. Szkoda, że nie ma nowszego wydania, myśle, że od czasów, gdy książka była napisana wiele się zmieniło i można by powołać się na wiele innych ciekawych badań. 

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

świetna książka, pełna ciekawych odniesień do badań i innych naukowców podejmujących tematykę internetu czy sieci w ogóle. Bardzo ciekawy wywód godny polecenia każdemu, bardzo mi się podobała

04/02/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Książka otwiera szeroko oczy. W genialny sposób pokazuje, jak internet, krok po kroku, niepozornie spłyca nasze myślenie, pamięć, zdolności kognitywne. Nie używamy już naszej kreatywności. Odruchowo sprawdzamy w internecie wszystko, zamiast najpierw ruszyć półkulami. Łamigłówka, krzyżówka, zagadka? Po co główkować! Włączę internet! Polecam gorąco lekturę :)

04/02/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Autor w naprawdę imponujący sposób ujawnia nasze uzależnienie od ineternetu. Mam wrażenie, że postęp cywilizacyjny zatacza koło. To, co było ogromnym osięgnięciem technologicznym, staje się przyczynkiem do naszej powolnej reewolucji... Bardzo dobra pozycja!

04/02/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Fascynująca podróż od naskalnych malowideł do współczesnego Arial Black :) Książka ukazuje potęgę internetu, dozwalanie na coraz śmielszą ingerencję w nasze życie, a zwłaszcza na sposób naszego myślenia. Wiele ciekawych badań, ciekawostek i mnóstwo wartościowej treści. Polecam mocno!

17/02/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Może nie jest to jakaś długa pozycja, zawiera jednak w sobie wszystkie potrzebne informacje i nowe spojrzenie na to, jak technologia na nas wpływa. Kto by przypuszczał, że Internet może mieć taki wpływ na mózg? Nieprawdopodobne, a jednak prawdziwe.

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość