Wojny biznesowe - David Brown | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-821-0172-0
EAN: 9788382101720
Tytuł oryginalny: The Art of Business Wars
Liczba stron: 464
Format: 140x205mm
Cena katalogowa: 49,99 zł
Tłumaczenie: Joanna Radosz

49,99 zł 30,74 zł

Oszczędzasz 19,25 zł
-39 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Dostawa za 0 zł
Dostawa od 0 zł!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

50,58 zł 31,33 zł

oszczędzasz: 19,25 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

53,89 zł 33,24 zł

oszczędzasz: 20,65 zł
-38 %
Do koszyka

Opis

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.