Jest bestsellerowym autorem i felietonistą The Huffington Post. Pisze również cotygodniowe felietony o stylu, modzie i trendach na stronie „Living Now".
Jest współzałożycielem agencji TEAM Artist Representative i przez wiele lat pracował w branży reklamowej. Później rozpoczął karierę jako sprzedawca artykułów luksusowych i odnalazł swoją niszę w produktach marki Hermès, zwłaszcza torebkach Birkin. W 2008 r. HarperCollins opublikował jego książkę „W pogoni za torebką”. Książka opowiada o przygodach autora – przedsiębiorcy działającego na eBayu. Odwiedza on butiki Hermesa na całym świecie, by w ciągu jednego dnia zdobyć torebki Birkin dla bogatych i sławnych klientów, którzy nie chcą czekać na torebkę – ikonę.
Książka, przetłumaczona już na kilkanaście języków, dotarła na trzecie miejsce listy bestsellerów „Boston Globe”.
Informacje o sortowaniu:
sortowanie wg Popularności: Produkty są sortowane według popularności na podstawie kilku czynników: liczby zakupów, ilości i wartości wystawionych ocen, zainteresowania użytkowników mierzonych dodaniem produktu do koszyka lub ulubionych.
sortowanie wg Cena - od najniższej: Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najniższej do najwyższej.
sortowanie wg Cena - od najwyższej: Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najwyższej do najniższej.
sortowanie wg Od najnowszych: Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najnowsze tytuły, które dopiero trafiły do sprzedaży lub będą dostępne w najbliższym czasie
sortowanie wg Od najstarszych: Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najstarsze tytuły.