Kanały marketingowe - Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T. | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Kanały marketingowe Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8301137398
EAN: 9788301137397
Tytuł oryginalny: MARKETING CHANNELS
Liczba stron: 651
Format: 170x240mm
Cena katalogowa: 39,00 zł
Tłumaczenie: Błażukiewicz Anna, Butrym - Karaś Magdalena

39,00 zł 32,46 zł

Oszczędzasz 6,54 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2021-08-03
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.