Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka - Dariusz Tworzydło | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-2175-1
EAN: 9788301221751
Liczba stron: 196
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 74,00 zł

66,32 zł

62,68 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-20
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

111,11 zł

110,27 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

143,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

71,22 zł

67,58 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

83,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem
Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania
Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów - wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.
Ze wstępu
Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. (…) Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Inni klienci sprawdzali również

Nadzieje i marzenia - Magdalena Kordel | mała okładka
-30 %

Nadzieje i marzenia

Magdalena Kordel

7.5 / 10 (812 ocen)

25,83 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

34,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek
 - Justyna Dżbik-Kluge | mała okładka
-20 %

Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek

Justyna Dżbik-Kluge

6.2 / 10 (810 ocen)

32,19 zł 25,29 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

7,30 zł 6,30 zł - najniższa cena 8,87 zł - cena detaliczna

28,99 zł 28,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

31,49 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

35,50 zł 34,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

41,99 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Nowość

28,44 zł 29,54 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem