Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital. Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-8196-3 |
EAN: 9788301181963 |
Liczba stron: 226 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 59,00 zł |
49,53 zł
49,53 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
59,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem