Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - Charles Duhigg | okładka
Dom Wydawniczy PWN

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie Charles Duhigg

Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2014-06-10

ISBN: 978-83-770-5270-9

EAN: 9788377052709

Liczba stron: 424

Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN

Format: 145x205mm

Cena katalogowa: 44,90 zł

44,90 zł 30,80 zł

Oszczędzasz 14,10 zł
-31 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś! Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

91,80 zł 57,74 zł

oszczędzasz: 34,06 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

84,80 zł 54,74 zł

oszczędzasz: 30,06 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

84,80 zł 54,74 zł

oszczędzasz: 30,06 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

54,89 zł 37,79 zł

oszczędzasz: 17,10 zł
-31 %
Do koszyka

Opis

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.

Charles Duhigg w swojej książce Siła nawyku udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

W książce Siła Nawyku przeczytasz między innymi o tym:



• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
• Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
• Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

• Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
• Tłumaczenie na 31 języków


Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie: „Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist

Charles Duhigg jest również autorem książki Mądrzej, szybciej, lepiej Sekret efektywności

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Zaprogramowanie na sukces

2016-06-02
Po długiej przerwie kilka tygodni temu wróciłam do pracy w mojej starej dobrej korpo. Z tego też powodu ponownie poszerzyłam zakres czytanej tematyki o książki „rozwojowe", tzn. takie, które w jakiś sposób mogą przydać mi się w pracy. Zarzuciłam je na czas urlopu macierzyńskiego, żeby całkowicie odciąć się od firmowych stresów, ale od kwietnia wróciły na moją półkę.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.