Strategia Umami Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - Aga Szóstek | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-823-1105-1
EAN: 9788382311051
Tytuł oryginalny: The Umami Strategy. Stand out by mixing business with experience design
Liczba stron: 266
Format: 14.0x22.0cm
Cena detaliczna: 64,90 zł

52,62 zł

52,62 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

64,90 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

57,52 zł

57,52 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala: (a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci; (b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami; (c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć; (d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz (e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów. Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić. *** Gdy ktoś mnie pyta, dlaczego konkretna firma czy branża nie przyjęły jeszcze modelu ekonomii doświadczeń, zawsze odpowiadam to samo: to kwestia nastawienia. Nie wiedziałem natomiast, że tajemnica obrania nastawienia odpowiedniego dla wdrożenia modelu projektowania doświadczeń tkwi w przepysznej koncepcji umami. Nadszedł czas, by twoja firma wyszła ponad Punkt Wyjścia Umami, wyznaczający podstawowy poziom funkcjonalności, i zaczęła oferować klientom wartość emocjonalną, a nawet poczucie sensu. To książka dla wszystkich projektantów doświadczeń i liderów. Pozwólcie, żeby Aga Szóstek pokazała wam, jak projektuje się i tworzy wartościowe doświadczenia, a wraz z nimi wartościowe wspomnienia. B. Joseph Pine II, współautor książki The Experience Economy: Competing for Time, Attention, and Money To książka pełna znakomitych pomysłów i wiedzy, można się z niej naprawdę wiele dowiedzieć. Mimo to ani przez chwilę nie miałam poczucia, że ktoś prawi mi kazania. Miałam raczej poczucie udziału w mądrej rozmowie, w której Aga Szóstek dzieli się ze mną inspirującymi przykładami, wskazówkami biznesowymi, poradami projektowymi, badaniami psychologicznymi oraz anegdotami z życia prywatnego i zawodowego.

Inni klienci sprawdzali również

9,65 zł 9,92 zł - najniższa cena 16,91 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Sukces rynkowy organizacji Spojrzenie wielowymiarowe - Mardosz Agata, Matuszewska Agata | mała okładka
-25 %

Sukces rynkowy organizacji Spojrzenie wielowymiarowe

Mardosz Agata, Matuszewska Agata

44,24 zł 44,24 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

36,40 zł 36,40 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Stwórz teraz wspaniałą firmę!  - Mark Thompson, Brian Tracy  | mała okładka
-40 %

Stwórz teraz wspaniałą firmę!

Mark Thompson, Brian Tracy

8.3 / 10 (4 oceny)

35,42 zł 35,21 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

40,46 zł 40,46 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

60,84 zł 60,86 zł - najniższa cena 74,90 zł - cena detaliczna

34,49 zł 34,49 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

Jak myślą bogaci
 - Steve Siebold  | mała okładka
-31 %

Jak myślą bogaci

Steve Siebold

7.6 / 10 (20 ocen)

34,43 zł 34,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem