Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej Stanley Newcourt-Nowodworski Książka
Wydawnictwo: | Znak |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda z obwolutą |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 304 |
Format: | 158 x 225 mm |
Rok wydania: | 2008 |
Szczegółowe informacje na temat książki Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej
Wydawnictwo: | Znak |
EAN: | 9788324009367 |
Autor: | Stanley Newcourt-Nowodworski |
Tłumaczenie: | Joanna Rumińska |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda z obwolutą |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 304 |
Format: | 158 x 225 mm |
Rok wydania: | 2008 |
Data premiery: | 2008-02-13 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. Tadeusza Kościuszki 37 30-105 Kraków PL e-mail: [email protected] |
Zainspiruj się podobnymi wyborami
Podobne do Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej
Oceny i recenzje książki Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej
Pomóż innym i zostaw ocenę!
II wojna światowa to nie tylko wielkie bitwy, wspaniali dowódcy i bohaterscy żołnierze. Każda z walczących stron starała się wykorzystać wszystkie możliwe sposoby, by przechylić szalę na swoją stronę. Działania miały również na celu osłabienie morale zwykłych żołnierzy i obywateli walczących stron. „Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej" ujawnia nam tajemnice wojny psychologicznej i tajnych akcji dywersyjnych aliantów i hitlerowców w latach 1939-1945.
Książka „Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej" Stanley'a Newcourt-Nowodworskiego podobała mi się bardzo, gdyż zawiera wiele elementów humorystycznych. Czy wojna musi być ukazywana tylko poprzez bitwy czy bohaterską śmierć żołnierzy? Oczywiście, że nie. Propaganda często określana była mianem „czwartej siły".
Książka „Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej" Stanley'a Newcourt-Nowodworskiego podobała mi się bardzo, gdyż zawiera wiele elementów humorystycznych. Czy wojna musi być ukazywana tylko poprzez bitwy czy bohaterską śmierć żołnierzy? Oczywiście, że nie. Propaganda często określana była mianem „czwartej siły".
II wojna światowa to nie tylko wielkie bitwy, wspaniali dowódcy i bohaterscy żołnierze. Każda z walczących stron starała się wykorzystać wszystkie możliwe sposoby, by przechylić szalę na swoją stronę. Działania miały również na celu osłabienie morale zwykłych żołnierzy i obywateli walczących stron. „Czarna Propaganda. Polska, Niemcy, Wielka Brytania. Tajemnice największych oszustw II wojny światowej" ujawnia nam tajemnice wojny psychologicznej i tajnych akcji dywersyjnych aliantów i hitlerowców w latach 1939-1945.