R. Jisung Park to amerykański ekonomista, którego specjalnością jest ekonomia środowiska, ekonomia pracy i polityka publiczna. Tytuł magistra w zakresie zmian środowiskowych i zarządzania oraz ekonomii rozwoju, uzyskał w 2011 roku, na Uniwersytecie Oksfordzkim, gdzie był stypendystą Rhodesa. Natomiast, doktorat z zakresu ekonomii ukończył w 2017 roku, na Uniwersytecie Harvarda jako stypendysta NSF. Obecnie R. Jisung Park jest adiunktem na Uniwersytecie Pensylwania, a także adiunktem badawczym w Institute of Labor Economics (IZA) i afiliantem Wydziału California Policy Lab (CPL), Wharton ESG Initiative i Kleinman Center for Energy Policy. Specjalizuje się w badaniu czynników środowiskowych i ich wpływu na kształt i uwarunkowania na rynku ekonomicznym. Jego prace zostały opublikowane w wielu uznanych periodykach, m.in. American Economic Journal, a także są szeroko cytowane w mediach, takich jak: New York Times, Wall Street Journal, Bloomberg, Washington Post, BBC, Guardian, Financial Times i NPR.
R. Jisung Park –autor książki o zmianach klimatycznych
R. Jisung Park w 2025 roku opublikował książkę, zatytułowaną „Niewidzialny pożar. Ukryte koszty zmian klimatycznych” (Wydawnictwo Copernicus Center Press). Autor przedstawia w niej skutki zmian klimatycznych i to, w jaki sposób wpływają one na życie w dzisiejszym świecie. R. Jisung Park posługując się najnowszymi badaniami ekonomicznymi i statystycznymi, przedstawia zagrożenia, jakie niesie zmiana klimatu. Autor przytacza również możliwe do zastosowania rozwiązania, które mogą pomóc w budowaniu stabilniejszej przyszłości klimatycznej.
R. Jisung Park – utalentowany ekonomista amerykański
R. Jisung Park jest beneficjentem wielu grantów naukowych i laureatem nagród. W 2009 roku zdobył Columbia University Romine Prize, w 2011 roku otrzymał Oxford University Environmental Change Institute Award, a w 2017 roku Harvard Enel Award for Best Doctoral Dissertation in Environmental Economics. R. Jisung Park uzyskał także w 2022 roku IZA Innovative Research in the Economics of Climate Change Award.
Informacje o sortowaniu:
sortowanie wg Popularności: Produkty są sortowane według popularności na podstawie kilku czynników: liczby zakupów, ilości i wartości wystawionych ocen, zainteresowania użytkowników mierzonych dodaniem produktu do koszyka lub ulubionych.
sortowanie wg Cena - od najniższej: Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najniższej do najwyższej.
sortowanie wg Cena - od najwyższej: Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najwyższej do najniższej.
sortowanie wg Od najnowszych: Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najnowsze tytuły, które dopiero trafiły do sprzedaży lub będą dostępne w najbliższym czasie
sortowanie wg Od najstarszych: Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najstarsze tytuły.