VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - Piotr Bucki | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Piotr Bucki

Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2019-02-15

ISBN: 978-83-012-0463-1

EAN: 9788301204631

Liczba stron: 134

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 47,38 zł

Oszczędzasz 11,62 zł
-20 %
Zamówienie wyślemy 2019-09-23 Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

108,90 zł 77,32 zł

oszczędzasz: 31,58 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

111,90 zł 79,12 zł

oszczędzasz: 32,78 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

61,99 zł 50,37 zł

oszczędzasz: 11,62 zł
-18 %
Do koszyka
+
=

68,99 zł 57,37 zł

oszczędzasz: 11,62 zł
-16 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 77,32 zł

oszczędzasz: 31,58 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.
„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.
Janina Bąk
Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?
Paweł Tkaczyk
Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.
Rafał Żak

Polecane bestsellery

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.