Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta Roger Dooley

Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-8360-8

Liczba stron: 320

Format: 150x235mm

Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 45,25 zł


Opis

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Bestsellery kategorii biznes

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzi, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.