Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński | okładka
Helion

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-283-2461-9
EAN: 9788328324619
Liczba stron: 168
Format: 140x210mm
Cena katalogowa: 34,90 zł

34,90 zł 21,88 zł

Oszczędzasz 13,02 zł
-37 %
Zamówienie wyślemy 2020-01-24
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

81,80 zł 48,82 zł

oszczędzasz: 32,98 zł
-40 %
Do koszyka
+
=

74,80 zł 45,82 zł

oszczędzasz: 28,98 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

74,80 zł 45,82 zł

oszczędzasz: 28,98 zł
-38 %
Do koszyka

Opis

Teksty biznesowe, informacyjne czy też reklamowe należą do zupełnie innej kategorii, która rządzi się swoimi prawami. Zasady dobrego pisania, o których uczono nas w szkołach nie mają odniesienia podczas tworzenia tego typu tekstów głównie z uwagi na fakt, że czyta się je zupełnie inaczej. Jak więc pisać, żeby ludzie zaczęli czytać?

W tej książce znajdziesz wiele porad o tym jak tworzyć komunikaty, które łatwo się sprzedają a przy tym niosą za sobą jakąś informację oraz jak ludzki mózg przyswaja teksty reklamowe w intrenecie i że to forma bywa ważniejsza od treści.

Profil autora w serwisie Facebook

Profil autora w serwisie Instagram

Profil autora w serwisie Youtube

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Pozycja obowiązkowa

2019-08-25
Według mnie książkę powinien przeczytać każdy szanujący się przedsiębiorca. Napisana jest prostym językiem, ale nie brak jej rzetelnych informacji. Do tej pory nie sądziłem że ludzie w tak inny sposób postrzegają tego typu teksty. Teraz już wiem na co zwracać uwagę i nawet jako klient zwracam większą uwagę na język jakimi posługują się reklamodawcy i nie tylko. Książka godna polecenia - rozszerza horyzonty.

Polecam!

2019-08-25
Książka naprawdę warta polecenia. Zawiera wiele ciekawych informacji na temat tego, że hasła reklamowe są odbierane przez człowieka zupełnie inaczej niż inne treści. Wiedza ta przyda się na pewno wszystkim, którzy marzą o karierze w marketingu ale nie tylko. Dzięki prostym trikom wystawiane przez nas ogłoszenia na portalach aukcyjnych zyskają więcej odsłon, a rzeczy na sprzedaż szybciej znajdą swojego właściciela. Jak dla mnie inwestycja warta rozpatrzenia.

Super

2019-08-25
Świetna książka! Jako student marketingu i komunikacji rynkowej muszę przyznać, że nie sądziłem iż znajdę tak rzetelnie napisaną książkę w zwykłej księgarni. Niezwykłym plusem tej pozycji jest to że nie jest napisana ciężkim naukowym językiem co sprawia, że może ją przeczytać dosłownie każdy!. Mam nadzieję że autor ma w planach kolejne części, bo chętnie bym je przeczytał. Póki co pozostaje mi jedynie spróbować przenieść tę wiedzę do praktyki.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.