W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska i procesu, czy też odnoszą się do różnych narzędzi, które menedżerowie wykorzystują na rozmaitych etapach procesu zarządzania biznesem?
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce Brzóska Jan, Szpitter Agnieszka Anna
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-786-5464-3 |
EAN: 9788378654643 |
Liczba stron: 144 |
Format: 170x240mm |
Cena detaliczna: 29,40 zł |
29,40 zł
Produkt niedostępny
29,40 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem