Konto

Jak zbudować efektywny dział marketingu? Piotr Golczyk Książka

Jak zbudować efektywny dział marketingu?
20,99 zł
32,99 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Wydawnictwo: Novae Res
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 160
Format: 20.0x12.0
Rok wydania: 2018
Zobacz więcej

Kup w zestawie

20,99 zł
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie. Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki. Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO. Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A. Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych. Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi. Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana Piotr Golczyk, przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka. www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/ www.golczyk.com"

Szczegółowe informacje na temat książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Wydawnictwo: Novae Res
EAN: 9788381472173
Autor: Piotr Golczyk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 160
Format: 20.0x12.0
Rok wydania: 2018
Data premiery: 2018-11-27
Podmiot odpowiedzialny: Grupa Zaczytani spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej: Zaczytani spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.)
Świętojańska 9/4
81-368 Gdynia
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Oceny i recenzje książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Średnia ocen:
6.56 /10
Liczba ocen:
9
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki