Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces Howard Schultz Książka
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda z obwolutą |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 312 |
Format: | 155x235 |
Rok wydania: | 2012 |

Szczegółowe informacje na temat książki Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
EAN: | 9788324016884 |
Autor: | Howard Schultz |
Tłumaczenie: | Mariusz Gądek |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda z obwolutą |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 312 |
Format: | 155x235 |
Rok wydania: | 2012 |
Data premiery: | 2012-03-12 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. Tadeusza Kościuszki 37 30-105 Kraków PL e-mail: [email protected] |
Zainspiruj się podobnymi wyborami
Podobne do Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Oceny i recenzje książki Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Howarda Schultza, dyrektora generalnego i prezesa Starbucks'a, poznałem przypadkiem. W książce o Stevie Jobsie. Mało o kim Jobs wyrażał się z takim uznaniem jak o Schultzu. Jak dla mnie, nie potrzeba było większej rekomendacji i zachęty, żeby poszukać informacji na temat tego człowieka. Tak właśnie trafiłem na książkę "Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces".
Howarda Schultza, dyrektora generalnego i prezesa Starbucks'a, poznałem przypadkiem. W książce o Stevie Jobsie. Mało o kim Jobs wyrażał się z takim uznaniem jak o Schultzu. Jak dla mnie, nie potrzeba było większej rekomendacji i zachęty, żeby poszukać informacji na temat tego człowieka. Tak właśnie trafiłem na książkę "Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces".