Krew, pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry - Jason Schreier | okładka
Sine Qua Non

Krew, pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry Jason Schreier

Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-08-31

ISBN: 978-83-812-9243-6
EAN: 9788381292436
Tytuł oryginalny: Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Liczba stron: 368
Format: 140x205mm
Cena katalogowa: 42,99 zł
Tłumaczenie: Bartosz Czartoryski

42,99 zł 28,79 zł

Oszczędzasz 14,20 zł
-33 %
Zamówienie wyślemy 2021-08-02
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

43,58 zł 29,38 zł

oszczędzasz: 14,20 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

87,98 zł 59,79 zł

oszczędzasz: 28,19 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

92,98 zł 62,79 zł

oszczędzasz: 30,19 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

97,98 zł 60,79 zł

oszczędzasz: 37,19 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

46,89 zł 31,29 zł

oszczędzasz: 15,60 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

87,89 zł 53,79 zł

oszczędzasz: 34,10 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

82,89 zł 44,79 zł

oszczędzasz: 38,10 zł
-45 %
Do koszyka

Opis

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat.
Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield
Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji.
Leigh Alexander, dziennikarka
Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu.
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions
Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier.
Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne
Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu.
Adam Conover
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.